von Kattowitz von Kattowitz
681
BLOG

Chwalę blogera Osiejuka

von Kattowitz von Kattowitz Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Tak jest chwalę i się tego nie wstydzę.
Osoby które tu bywają wiedzą że często, delikatnie mówiąc, miałem do pana Osiejuka pretensje.
Dzisiaj jednak "rozbroił" mnie całkowicie swoją notką sprzed paru godzin: OTO NOTATKA .
Człowiek ten otwarcie przyznał się że doniósł do administarcji  bo,  cytuję
-"czując, że już naprawdę niewiele trzeba, by się zjawił bloger Arthur King, a za nim cała reszta internetowych hejterów i zaczęli mnie przez najbliższe miesiące opluwać, napisałem do Administracji donos…" koniec cytatu.
Nie za fakty ten donos ale dzięki czujności zapobiegł był zbiegnięciu się hejterów, i to na miesiące.
Takie właśnie postępowanie mi imponuje - jasno, otwarcie i ..... , chciałem napisać "po marksistowsku" ale w przypadku pana Krzysztofa bardziej pasuje po chrześćjańsku.
Jeszcze raz brawo!!!!!
Tak trzymać - alleuja i do przodu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości